poniedziałek, 23 września 2013

Informacja .

No więc na razie muszę się trochę wstrzymać z pisaniem , ponieważ mój komputer coś odmawia posłuszeństwa i mam strasznie dużo pracy . :/ Szkoła . Wiecie u nas jest taka zasada , że każdy uczeń musi wykonać projekt edukacyjny i przedstawić go . Wie wiem czemu ale prace dotyczące pisania są na mojej głowie :) Więc muszę napisać scenariusz całej pracy i tym podobne . Po prostu masakra . Ale też nie chcę niszczyć to co jest teraz , szczerze mówiąc miało wyjść inaczej , ale ja jak zaczynam pisać to nie mogę przestać i to co myślę mam na ekranie .
Wiem , że jestem złym człowiekiem , ale mam nadzieję , że mi wybaczycie i może pomożecie w pisaniu  ? Powiedzcie co byście chciały , żeby się dalej działo ? Słucham propozycji i mówię poważnie , że to mi się bardzo przyda .
Do zobaczenia kochane : **

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz